Rezervační systémy

Pokud užíváte větší množství zasedacích místností, máte před sebou dva nelehké úkoly. Musíte se postarat o jejich efektivní využití a zároveň zajistit skutečný přínos probíhajících jednání.

Evoko Room Manager je již dlouhou dobu znám svými stylovými dotykovými obrazovkami, které zobrazují stav rezervace místností, přímo u vstupu do každé z nich. Naše nová verze software, nazvaná Evoko Room Manager EVO, jde ještě dál. Díky statistickým funkcím, můžete nyní vyhodnocovat nashromážděné údaje o proběhlých rezervacích, a optimalizovat tak využití firemních zdrojů, a to jak na osobní, tak celofiremní bázi. S Evoko získáváte přístup k novému systému podpory, jehož vnitřní plánovací inteligence vám umožní vylepšit kulturu a efektivitu plánování schůzek.

Prezentace Rezervačního systému ke stažení zde.

Vzdálená správa – Celkový přehled a zásadní úspora času.

Pokud používáte Evoko Room Manager EVO, může systémový administrátor sledovat stav každé z dotykových obrazovek přímo ze svého počítače. Obdobně pak může jednotky aktualizovat či aktivovat potřebná nastavení, což šetří mnoho času. Evoko Room Manager EVO má všechny oceňované vlastnosti první verze, ať jde o rychlou instalaci nebo o intuitivní dotykové ovládání. Níže naleznete popis funkčnosti a výhod, které Evoko Room Manager EVO a Evoko Room Manager poskytují.

Červená značí obsazeno, zelená volno.

Obtížné hledání neobsazených místností a obavy spojené s jejich rezervací, jsou často následkem nejasných procedur či obtížně zvládnutelných technologií. Evoko Room Manager nabízí řešení, které každému stav rezervace jasně signalizuje, a to přímo u vstupu do místnosti.

Součástí Evoko Room Manager jsou dotykové obrazovky instalované vně každé místnosti. Díky zelenému nebo červenému LED podsvětlení je i z dálky patrné, zdali je místnost volná či obsazená. Na obrazovce naleznete také informaci kdo rezervaci provedl a jak dlouho bude schůzka trvat.

Žádný další software nebo dodatečný server.

Systém přímo komunikuje s Microsoft Exchange, Office 365 nebo Google Apps for Business, což činí jeho instalaci a použití jednoduchým a bezpečným. Instalace je stejně snadná, jako je přidání nového uživatele do firemní sítě. Jelikož nedochází k instalaci serveru ani uživatelských aplikací, nedochází ani k žádnému ovlivnění IT bezpečnosti.

Pokud běžně pracujete s kalendářem, nic dalšího nepotřebujete.

Schůzky rezervujete přesně tak, jak jste zvyklí, pomocí Outlooku, Google kalendáře, webové aplikace apod. Jelikož není instalován dodatečný software a použití dotykových obrazovek je intuitivní, nepotřebujete zaškolení a můžete ihned začít.

Rezervujte si schůzku spontánně přímo na obrazovce.

Rezervace na aktuální den lze provádět přímo z dotykové obrazovky. Stačí stisknout jeden z čitelných a logických symbolů a zvolit potřebný časový úsek.

Schůzky rezervované pomocí Evoko Room Manager, počítače, tabletu či telefonu jsou synchronizovány.

Nepotvrzené rezervace jsou v systému zrušeny a místnosti mohou být opět rezervovány.

Pokud potřebujete místo pro okamžitou schůzku, stačí najít nejbližší volnou místnost a stisknout ”Rezervovat operativní schůzku”. Pokračovat v probíhajícím jednání můžete volbou ”Prodloužit schůzku”. Možnost ”Najít volnou místnost” použijete, pokud již není prodloužení možné. Systém vám na dotykové obrazovce nabídne alternativní prostor, kde budete moci jednání dokončit. Už nikdy více nebudou draze placené místnosti zet prázdnotou jen proto, že někdo zapomněl zrušit svoji rezervaci. Stačí schůzku potvrdit při vstupu do místnosti. Pokud k tomu nedojde, je podsvícení přepnuto na zelené a místnost je volná. Další důležitou funkcí dostupnou přímo na obrazovce je oznámení nefunkčnosti vybavení, např. data projektoru. Nic není ponecháno náhodě, maximální využití všech místností a bezproblémové rezervace jsou přínosem nejen pro vedení firmy a zaměstnance, ale i pro IT oddělení.

Červená značí obsazeno, zelená volno. Rezervace můžete provádět ve vašem kalendáři nebo přímo na obrazovce, která mimo jiné zobrazuje také schůzky na aktuální den. Elegantní design obrazovek přirozeně splyne s každým prostředím. 

Orientační koncová cena je 1 100 EUR 

Tento systém, byl oceněn několika cenami na mezinárodních výstavách.

eDoorSign Stino

eDoorSign Stino

Jednoduchý samostatný program značení dveří pro zobrazení schůzek z Exchange nebo iCal:

  • Schůzovní místnost ve firemních budovách
  • Konferenční místnosti v hotelu
  • Úřady

Výhody eDoorSign

Značení dveří
Jednoduchá správa
Hospodárný Android hardware

Snadná distribuce šablon

Snadná úprava šablon přes cloud službu iChannel

Reference

Máte zájem o naše stejné či podobné služby

Kontaktní osoba

Petr Silovský

Telefon

+420 284 001 240

Napište nám

Vrátit se zpět
Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace